sklep@maxsuple.pl 666 528 558
plan ćwiczeń 6 weidera

Plan ćwiczeń 6 weidera

Plan ćwiczeń 6 weidera

Plan ćwiczeń 6 weidera. Nie ma w tym żadnej tajemnicy, że aby osiągnąć dobre efekty, potrzeba samozaparcia oraz motywacji. Idealnie wyrzeźbione mięsnie brzucha nie biorą się z niczego. Potrzebny będzie regularny i wymagający trening. W przypadku Areobicznej 6-stki Weider’a możne trwać nawet do 7 tygodni! Nie opuszczaj żadnych ćwiczeń i postępuj zgodnie z harmonogramem, a na pewno, będziesz zadowolony z efektu. Prezentujemy dwa warianty treningu AW6.

Plan ćwiczeń 6 weidera: ile zajmie nam trening?

Trening Weider’a wymaga czasu i poświęceń. Liczy się systematyczność i zaangażowanie. Nie jest to trening, który można wykonać w kilka minut, dlatego nie jest też polecany osobom niecierpliwym, które ciepią na brak czasu. Jeżeli zdecydowałeś się na trening A6W, zarezerwuj dla siebie 40 minut każdego dnia, tylko na to ćwiczenie.

Co jest ważne podczas treningu? Na pewno nie pośpiech, każde ćwiczenie powinno być wykonane z należytą starannością. Istotny jest też odpowiedni harmonogram. Widać na nim liczbę serii. Należy pamiętać, że po 2 tygodniach ćwiczeń należy podwajać liczbę i zwiększać tempo.
W końcowym okresie programu (piąty i szósty, lub szósty i siódmy tydzień, w zależności od wybranego wariantu A6Q) należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby czas treningu dziennego nie przekroczył 25 minut.

 

Dwie wersje Areobicznej 6 Weidera – którą wybrać?

Chcesz mieć płaski brzuch i widoczne mięsnie? Chcesz rzeźbić swoją sylwetkę i palić tłuszcz? Wystarczy, że zaczniesz trening A6W – najbardziej polecany przez instruktorów trening na płaskie mięśnie brzucha. Czy wiesz, że istnieją dwie wersje tego treningu?

Pierwsza z nich trwa 42 dni i zalecane jest, aby ćwiczenia wykonywać każdego dnia, bez przerwy. Daje to nam 6 tygodni. Jest jednak dłuższa wersja, która trwa 49 dni (7 tygodni). W odróżnieniu od tej pierwszej wersji, w tym wariancie można pozwolić sobie na odrobinę odpoczynku. Te 7 dodatkowych dni to właśnie czas na regenerację.

Która wersja jest lepsza? Tutaj wszystko zależy od indywidualnych predyspozycji, Twojego trybu życia i wielu innych czynników. Inaczej mówiąc, wariant pierwszy jest dla osób, które są pewne, że będą mogły sobie pozwolić na ćwiczenia każdego dnia. Tutaj nie ma mowy o żadnych wymówkach. Praca, choroba, zakwasy? Musisz wykonać trening!
Opcja druga jest dla osób mniej zaawansowanych. Mogą go też wybrać osoby, które chcą mieć jeden dzień w tygodniu na odpoczynek i regenerację.

Jak wspominaliśmy, są dwa polecane warianty treningu Weider’a, które oparte się o te same ćwiczenia. Niezależnie od wyboru, trzeba stosować się do określonego harmonogramu ćwiczeń, oto one:

A6W – harmonogram pierwszy – wariant pierwszy trwa 6 tygodni (42 dni) i nie przewiduje dnia przerwy od ćwiczeń. Jest to najlepsze rozwiązanie dla osób, które się śpieszą, ale są pewni, że nic nie przeszkodzi im w treningu. Tak wygląda harmonogram ćwiczeń:

Tydzień ITydzień IITydzień III
DzieńIlość SeriiIlość PowtórzeńDzieńIlość SeriiIlość PowtórzeńDzieńIlość SeriiIlość Powtórzeń
1161381312
2262382312
3263383312
43643104312
53653105314
63663106314
73873107314
Tydzień IVTydzień VTydzień VI
DzieńIlość SeriiIlość PowtórzeńDzieńIlość SeriiIlość PowtórzeńDzieńIlość SeriiIlość Powtórzeń
131413181322
231623182322
331633203322
431643204324
531653205324
631863206324
731873227324

 

A6W – harmonogram drugi – wariant drugi, dłuższy, trwa 7 tygodni, a więc 49 dni. Ta wersja jest przeznaczona dla osób mniej zaawansowanych i zakłada jeden dzień odpoczynku w każdym tygodniu. Tak wygląda harmonogram ćwiczeń:

TYDZIEŃ ITYDZIEŃ IITYDZIEŃ III
DzieńIlość SeriiIlość PowtórzeńDzieńIlość SeriiIlość PowtórzeńDzieńIlość SeriiIlość Powtórzeń
1161381310
2262382310
3263383312
4364384312
53653105312
63663106312
777
TYDZIEŃ IVTYDZIEŃ VTYDZIEŃ VI
DzieńIlość SeriiIlość PowtórzeńDzieńIlość SeriiIlość PowtórzeńDzieńIlość SeriiIlość Powtórzeń
131413161320
231423162320
331433183320
431443184320
531653185322
631663186322
777
TYDZIEŃ VII
DzieńIlość SeriiIlość Powtórzeń
1322
2322
3324
4324
5324
6324
7

Stosując się do naszych rad oraz korzystając z naszych harmonogramów, bez trudu osiągniesz zamierzone rezultaty i zdobędziesz płaski brzuch z widocznymi mięśniami. Powodzenia!

Zobacz też:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *